Op 10 maart a.s. vindt het OV-Symposium plaats: een interactief programma waarin dagvoorzitter Ivette van der Linden u meeneemt in de verleiding van het openbaar vervoer.
Branding specialist Rik Riezebos vertelt u alles over nudging en hoe u deze veelbesproken marketingtechniek effectief kunt inzetten. Daarnaast geeft Arthur Kamminga, expert netwerkplanning, u alle ins & outs van hét nieuwe busnetwerk FlixBus.

En uiteraard passeren de resultaten van drie jaar campagne voeren voor ‘Zeker met de bus’. Aanleiding voor Zeker met de bus was een motie van de Tweede Kamer om te verkennen of de snelbus aantrekkelijk is voor automobilisten op filegevoelige trajecten. Is het gelukt om automobilisten te werven voor de snelbus? Hoe heeft de fanatiekste reiziger de snelbus ervaren? Welke kansen zien vervoerders en concessieverlenende overheden voor snelbussen? En hoe past de promotie van de snelbus binnen het rijk-regioprogramma Beter Benutten? Kortom; genoeg vragen om u te laten informeren en inspireren.

Na het programma is er genoeg gelegenheid om met elkaar na te praten onder het genot van een hapje en drankje.
Meld u nú aan via symposium@zekermetdebus.nl. In de week van het symposium ontvangt u een bevestigingsmail met de laatste informatie.
Zie ook: http://zekermetdebus.nl/symposium